Få nye venner og hæng ud med dem, du allerede kender fra STU'en i Klubben.

At være studerende på STU'en handler ikke alene om undervisning, bo-undervisning, praktikker og erhvervsafklaring.

Det er vigtigt, at du har mulighed for at være en del af et ungdomsfællesskab, og derfor har vi Klubben som et særligt tilbud 1-3 eftermiddage/aftener om ugen.

Det er frivilligt, om du vil være i Klubben, men for mange af de studerende er det blevet en naturlig del af hverdagen på STU'en.

Aktiviteter i Klubben

I Klubben kan du spille musik, styrketræne, bage, se film, spille brætspil, Wii, Playstation og computerspil mm.

Hver tirsdag er der arrangeret ture, hvor du er med i aktiviteter ud af huset. Fx bowling, besøg hos FISKEN og PULSEN.

Klubben er et sted, hvor du har mulighed for at udvikle nye venskaber, dyrke fælles interesser eller bare slappe af med en god ven.

Månedens aktivitet + Månedens madklub

Udover de sædvanlige klubaktiviteter er der månedens aktivitet og månedens madklub.
Månedens aktivitet: afholdes 1 gang om måneden, og er ofte en ‘særlig’ tur ud af huset, som koster penge (du betaler ikke).
Månedens Madklub: afholdes 1 aften om måneden fra 17:30 - 20:30, hvor de unge kommer og er med til at lave mad og spise sammen.

Få info om de kommende aktiviteter på din telefon

Et visuelt skema for den kommende uge bliver lagt op i vores digitale skema og kalender, kaldet IBG, og hængt op på klubtavlen, så du kan følge med i hvad, der foregår i klubben.